Digitalt medlemsmöte Örebro Norra S-förening

01 december

I år bryts en av våra traditioner i föreningen på grund av Coronapandemin det blir inget medlemsmöte i december med skinkmacka o julmust. Styrelsen har beslutat ställa in det fysiska medlemsmötet i december på grund av rådande läge angående smittspridningen i samhället av Covid-19 viruset. Vi tänker om och tänker nytt och inbjuder till ett digitalt medlemsmöte tisdagen den 1 december med medverkan av kommunstyrelsens ordförande

Kenneth Handberg
Kenneth kommer att berätta och samtala med oss om situationen i Örebro kommun i dessa Coronatider. Hur fungerar skola och äldreomsorg?

Vilka beslut
tas av kommunen för att underlätta pandemins konsekvenser för anställda och samhället i stort?

Vi kommer att genomföra medlemsmötet med det digitala verktyget Zoom. Har du en smartphone, surfplatta eller dator så kan du enkelt delta i mötet. Du som vill delta i mötet anmäler detta till Bengt Wentzel, wentzelbengt@gmail.com

Ett par dagar innan mötet får du med e-post en länk och anvisningar där du mycket enkelt kopplar in dig på mötet. Har du några frågor om det tekniska så ring gärna till Bengt, 070-6225936.

Välkomna – om än till ett lite annorlunda medlemsmöte
Styrelsen/Linda, KG, Ewa, Tomas, Madelene S, Mats, Madelene V och Bengt