Valprogramsgruppen kallar till medlemsmöte del 2 av 3

25 januari KL: 19:30 - 20:30

Valproggramsgruppen är igång med processen att ta fram ett nytt valprogram för oss Socialdemokrater i Örebro inför valet 2022, och vi vill därför bjuda in till digitala medlemsmöten för att alla medlemmar som vill ska kunna komma med förslag och inspel.

Vi kommer ha tre möten för att ge så många som möjlig chansen att delta. Mötena kommer dels berätta om var vi är i processen men främst handla om att ge en möjlighet till inspel och förslag. Själva valprogrammet kommer slutgiltigt att beslutas av årsmötet så dessa möten är en första möjlighet att påverka.

Första mötet sker söndag 23 januari kl. 15.00-17.00 och kommer då hantera valprogrammet i sin helhet.

Andra mötet sker 25 januari kl. 19.30-20.30 och kommer handla om förskola, skola, vård och att återta kontrollen över välfärden.

Tredje mötet sker 27 januari kl. 18.00-19.00 och kommer hantera trygghet, integration, jobb och klimat.

Vill du vara med anmäl dig vi formuläret i länken senast lördag 22 januari: https://forms.gle/MsYWetHf8MamSYpK8