Stort engagemang bland gamla och nya medlemmar

Det bubblar med aktivitet i de socialdemokratiska föreningar runt om i Örebro!

Efter ett år av fokus på olika digitala aktiviteter så längtar medlemmar ut för att sprida budskapet om en stark välfärd. Ännu går det inte att träffas men väl att till exempel dela ut material i brevlådor. Kansliet har bara de senaste veckorna varit i kontakt med medlemmar från bland annat Östernärke, Glanshammar, centrala väster, centrum, Haga-området, Rosta, Adolfsberg, Tybble, Hovsta, Gällersta, Örnsro, Vintrosa, Vivalla, Lundby och Marieberg. Medlemmar som berättar om informationsmaterial som de gjort och delat ut eller som berättar om sina planer för utomhusmöten när restriktionerna framåt kommer att lätta.

Det är roligt att engagera sig tillsammans med nya och gamla kompisar i olika åldrar. Bli medlem du också! Eller tipsa dina vänner att bli medlemmar, skicka gärna länken www.socialdemokraterna.se/bli-medlem till dem.

Ps. Bilden föreställer några olika typer av tidningar och informationsmaterial som medlemmar har/ska dela ut i brevlådor runt om i Örebro kommun.